kezdeti helyzet

A vállalaton belüli beszerzésnek manapság sokkal többről kell megküzdenie, mint a beszerzési feladatokkal. A vevőnek meg kell kutatnia a cikkeket, ellenőriznie kell a specifikációkat, ajánlatokat kell beszereznie, ár-összehasonlítást kell végeznie, megrendeléseket kell kezdeményeznie, panaszokat kell feldolgoznia, és esetleg éves találkozókat kell tartania. Végtelennek tűnik azoknak a beszállítóknak a száma, akikkel egy cég dolgozik.

Különösen kis volumenű beszerzési források esetén nehézkes a tárgyalási pozíció és a folyamatok szabványosítása. Alacsony beszerzési volumen esetén nem lehet hosszú fizetési határidőt biztosítani, vagy túl költséges az EDI interfészek kialakítása.

A sok egyéni beszállítón keresztül történő beszerzés folyamatokat és erőfeszítéseket is eredményez a logisztikai és számviteli osztályokon. A szabványosított folyamatok, például a szállítási irányelvek vagy az egységes fizetési feltételek kezelése komoly kihívást jelent.

A BOOSTRACK segíteni fog a vásárlás átalakításában!

BOOSTRACK elemzése

Ügyfelünk, a világ 30 legnagyobb autóipari beszállítója közé tartozik, 14 országban több mint 100 telephellyel, pontosan ezzel a követelménnyel keresett meg minket. Mindenekelőtt a beszállítók számának csökkentéséről és a C-alkatrészek hibátlan szállításáról volt szó.

Partnerünk Lingemann konszignációs raktárával a cég profitál abból, hogy a szükséges áru mindig kéznél van. A hosszú szállítási idők vagy késések az anyagi szűk keresztmetszetekig, amelyek jelentős mértékben befolyásolhatják a termelést, már a múlté. A cég telephelyének közvetlen szomszédságában található konszignációs raktár lehetővé teszi ügyfeleink számára, hogy megtakarítsák saját árujuk vagy alkatrészraktáruk beruházási költségein. További előny az egyszerűsített, rögzített időközönkénti számlázás, amely minimálisra csökkenti az adminisztrációs ráfordítást.

Végrehajtás

A fő hangsúlyt az áruellátásra helyezve először a szállítási stratégia optimalizálása történt meg. Összesen több mint 1000 beszállító cseréje lehetséges a konszignációs raktárak megvalósításával. A BOOST.Tower adagolóink ​​telepítése, beleértve a töltési szolgáltatást is, jelentősen támogatja a dolgozók operatív munkáját.

A rendelések az ügyfélspecifikus e-shopon keresztül történnek, amely mára a C-alkatrészek szükségletének több mint 90%-át fedezi.

Üzemeltetés és folyamatos optimalizálás

Ügyfeleink az egyszerűsített C-alkatrészkezelés előnyeit élvezik, ami jelentősen csökkenti az adminisztrációs ráfordítást. Emellett a teljes rendelési folyamat átfogó ellenőrzése éppúgy lehetséges, mint a logisztikai munkafolyamatok célzott szabványosítása.

A jövőben tervezik az automatizálás további kimeneti rendszerekkel, mint például a BOOST.Tower, a BOOST.Box és a BOOST.Sensor bővítését.

Mérhető siker

A bevezetett intézkedések révén ügyfelünk óriási időmegtakarítást, csökkentett személyi költségeket és automatikus áruszállítást könyvelhetett el. Lényegesen kevesebb volt a kényelmetlen sétaútvonal a dolgozók számára, és a meghatározott áruk tárolására sem volt szükség.