KEZDETI HELYZET

Az intralogisztika, mint a vállalat értékteremtésének döntő sikertényezője a stabil működés követelménye, a vállalaton belüli működési területek pedig az igények kielégítése.
és gyorsan szállítani az anyagokat és árukat. Ennek a feladatnak a követelménye gyakran az, hogy az utánpótlást a lehető legkevesebb személyzettel kezeljék. Ez gyakran azt jelenti, hogy a szakszemélyzet logisztikai tevékenységekkel van lekötve, és nem állnak rendelkezésre a tervezett célra. Például egy gép működésének felügyeletével megbízott mérnöknek 500 m távolságot kell megtennie, hogy megszerezze a szükséges anyagokat.

A BOOSTRACK segít az intralogisztika optimalizálásában és a termelési kapacitások növelésében.

ALKALMAZOTTAINK ÜZEMELTETÉSI MUNKÁJÁT KÜLÖNBÖZŐ MŰSZAKI MEGOLDÁSOK HASZNÁLATÁVAL VAN TÁMOGATÁSSAL, PÉLDA ÉRZÉKELŐK, GOMBOK ÉS SZKENNEREK ALKALMAZÁSÁVAL. EGYEDI INTRALOGISZTIKA TESTRE SZABAD MEGOLDÁSOK AZ ÖN INTRALOGISZTÁJÁHOZ.

BOOSTRACK ELEMZÉSE

2017 eleje óta dolgozunk ügyfelünkkel, egy globális autóipari beszállítóval, aki elkötelezett az új mobilitási megoldások és technológiák kínálatában. Egy saar-vidéki gyártótelepen ügyfelünk jármű kiegészítő alkatrészeket gyárt, mint pl B. Oldalszoknyák. Ezeket teljesen lefestik és sorban szállítják a különböző járműgyártóknak. Ez részben már elkészült, beleértve az összes összeszerelési alkatrészt. Több mint 24 összeszerelési ponton állandóan rendelkezésre kell állnia az alkatrészek széles skálájának, például a gyártógépek kapcsokkal és rugóval való ellátásához. Amint elfogytak a készletek a gyártótelepeken, a szerelőnek el kellett hagynia a munkahelyét, és a központi magasraktárban kellett utánpótlást keresnie. A helyzettől és a raktári technológia kihasználtságától függően ez jelentős, akár 20 perces késést is jelenthet. A gyártás átfogó új felépítése miatt számos munkafolyamat átstrukturálódott, amelyekre reagálni és újratervezni kellett.

VÉGREHAJTÁS

A BOOSTRACK-ot több éve rendszerbeszállítóként bízták meg a termelési telephely segéd- és üzemi anyagokkal való központi ellátására. Az új projekt követelményeinek való megfelelés érdekében külön leányvállalat létrehozására volt szükség. A korábbi szolgáltatásajánlatok finanszírozása (többek között vevőspecifikus raktár létesítése a helyszínen, napi kiszállítás különböző költséghelyekre, adagolók kiszállítása, rendszeres feltöltése stb.) nem szolgáltatási díjon, hanem esedékesen történt. a BOOSTRACK beszállítói bázisának túlnyomó használatára. Ennek eredményeként az eredeti kereskedési tevékenységből adódóan meglévő kereskedési marzsokat realizálhattunk. Ez a lehetőség az új projektnél nem létezett, mivel minden beszállítót speciális kiválasztási folyamatok során határoztak meg, vagy esetenként az OEM végfelhasználók határoztak meg. A cég célja tehát nem kereskedelmi tevékenység, hanem logisztikai szolgáltatások nyújtása az ügyfelek nevében. A szerződés megkötése után több munkatársat vettek fel, akiket a megrendelővel közösen kvalifikáltak a jövőbeni tevékenységükre.

ÜZEMELTETÉS ÉS FOLYAMATOS OPTIMALIZÁLÁS

Ma már nem kell a szerelőnek elhagynia a munkahelyét. A szükséges termékelemeket a BOOSTRACK GmbH munkatársai naponta közvetlenül a szerelési pontokra hozzák. A készleteket a BOOSTRACK sorozat automatizált rendszerein keresztül tudjuk nyomon követni. Az igény szerinti készletezés a szerelési helyszíneken nem jelent hatalmas mennyiségű helyszíni tárolást. Itt nem az a döntő, hogy előrejelzés alapján előre jelezzük a szükségletet, hanem a tényleges fogyasztás alapján.

MÉRHETŐ SIKER

Azáltal, hogy részt veszünk a megrendelőink munka-előkészítésének rutin megbeszélésein, a heti gyártástervezés mellett mindig tudatában vagyunk a spontán előforduló eltéréseknek, így bármikor reagálhatunk. A raktár területe kb. 3.500 m², további főállású alkalmazottak felvételére került sor. A különböző raktározási és logisztikai szolgáltatások mellett az ütemezés és a hozzá kapcsolódó foglalások már nem kizárólag árumenedzsment rendszerünkben, hanem az ügyfél saját SAP rendszerében is zajlanak. Különböző technikai megoldások, például érzékelők, gombok és szkennerek alkalmazásával segítik munkatársainkat operatív munkájukban. Egy külön kialakított raktárban a BOOSTRACK az összes tételt a vevő egyedi specifikációi szerint raktározza, és a Fi-Fo elvet és dokumentált tételkezelést alkalmazva naponta szállítja a gyártóüzem költséghelyeibe.